endelvruzh-hanskofifritpt-ptessvdanlnoro +49 331 900 849 99 [email protected]

Personvernpolicy

Personvernvarsel

Dette personvernsvarselet («Varsel») beskriver hvordan OsaBus, et selskap lokalisert i Nederland, (samlet referert til som «Selskapet», «OsaBus», «vi», «vår» eller «oss» i dette dokumentet) beskytter personvernet til dine personlige opplysninger. Hvis du er interessert i hva vi gjør med informasjonskapsler og lignende teknologier, kan du se vår informasjonskapselerklæring.

Vi kan endre dette Varselet fra tid til annen, så vennligst sjekk tilbake her for oppdateringer.

Vi tilbyr et utvalg tjenester knyttet til bakkebasert transport på nett, inkludert produkter og tjenester via våre egne nettsteder, mobilapper, e-post og tekstmeldinger («plattformer»). Vi gjør også dette via våre forretningspartnere nettsteder, sosiale medier og andre plattformer. Dette Varselet gjelder for all personlig informasjon vi samler inn mens vi tilbyr disse tjenestene, eller når du kontakter oss via e-post, live chat, telefon eller post.

Våre forretningspartnere bør også besøke vår personverns- og informasjonskapselerklæring for forretningspartnere for å forstå hvordan personlig informasjon behandles som en del av vårt forretningsforhold.

PERSONLIG INFORMASJON

«Personlig informasjon» refererer til opplysninger som identifiserer deg eller som rimelig kan brukes til å identifisere deg, og som blir sendt til og/eller samlet inn og vedlikeholdt av oss når du foretar en bestilling. Eksempler på personlig informasjon inkluderer navnet ditt, din postadresse og telefonnummer.

Når du foretar en bestilling via nettstedet vårt, vil du bli bedt om å gi oss visse opplysninger som hjelper oss med å levere en rask tjeneste til deg. Denne informasjonen vi samler inn kan inkludere navnet ditt, alderen din, fødselsdatoen og -stedet og kontaktopplysninger (e-post, adresse og telefonnummer).

I tillegg samler vi informasjon fra datamaskinen din når du bruker en av plattformene våre, selv om du ikke foretar en bestilling. Dette kan inkludere IP-adressen din, nettleseren og språkinnstillingene dine. Det er også situasjoner der vi mottar informasjon om deg fra tredjeparter eller automatisk samler inn annen informasjon. Dette er en grunnleggende oversikt over informasjonen vi samler inn. Vil du vite mer?

PERSONLIG INFORMASJON DU GIR OSS

Vi lagrer og bruker informasjonen du gir oss. Når du foretar en bestilling, trenger vi minst navnet ditt, e-postadressen din, telefonnummeret ditt, hentings- og leveringsadressen og betalingsinformasjonen din. Vi kan også be om hjemmeadressen din, flynummeret og fødselsdatoen din, samt navnene på eventuelle ekstra passasjerer.

Vi vil også samle informasjon fra deg hvis du kontakter oss (for eksempel per telefon, e-post eller gjennom sosiale medier).

Etter en bestilling kan vi be deg om å gi en anmeldelse eller kommentarer om opplevelsen din, for å hjelpe oss med å forbedre tjenestene våre og sørge for at fremtidige kunder får akkurat det de leter etter.

Det er også andre måter du kan gi oss informasjon på. For eksempel, hvis du surfer med en mobil enhet, kan du dele din nåværende posisjon med oss, slik at vi kan gi deg best mulig service. For å gjøre ting enklere, kan du også opprette en brukerkonto, som lar deg gjennomgå og administrere bestillingene dine, samt lagre personlige innstillinger. Det gjør det også enklere å gjøre fremtidige bestillinger.

PERSONLIG INFORMASJON DU GI OSS OM ANDRE

Du kan legge til noen som en ekstra passasjer, eller du kan foreta en bestilling på vegne av noen andre, for eksempel en venn, familiemedlem eller kollega. Hvis du gjør det, må du forsikre deg om at personen vet at du gir oss opplysningene deres, og at de har akseptert måten vi behandler deres personlige informasjon på (som beskrevet i dette Varselet). Dette er ditt ansvar.

PERSONOPPLYSNINGER VI SAMLER IN AUTOMATISK

Når du foretar en bestilling, registrerer vi hvilken plattform du gjorde det på, og hvordan du kom til plattformen vår (hvis du kom via en annen nettside, for eksempel).

Selv om du ikke ender opp med å foreta en bestilling, kan vi automatisk samle inn visse opplysninger når du besøker plattformene våre. Dette kan inkludere IP-adressen din, hvilke sider du har besøkt, hvilken nettleser du bruker, og informasjon om klikk. Det kan også inkludere informasjon om datamaskinens operativsystem, applikasjonsversjon, språkinnstillinger, enhetsspesifikke innstillinger og egenskaper, og data som identifiserer enheten din.

Hvis du bruker en mobil enhet, kan vi også samle inn stedsdetaljer. Og vi kan analysere og behandle grunnleggende data knyttet til appene som er installert på den (for eksempel navn, beskrivelse og kategori).

PERSONOPPLYSNINGER VI FÅR FRA TREDJEPART

Vi kan også samle inn visse opplysninger om deg fra sosiale medieplattformer, våre forretningspartnere, datterselskaper av OsaBus.no-selskapsfamilien, tilknyttede selskaper til Osa Travel Management B.V. (se her for mer informasjon) og andre tredjeparter. For eksempel:

Vi samarbeider med tilknyttede forretningspartnere for å tilby tjenestene våre på andre plattformer. Når du foretar en bestilling på noen av plattformene våre, kan vi dele dine personlige opplysninger med dem, og de kan dele dine personlige opplysninger med oss.
Transporttjenesteleverandøren som tilbyr tjenestene du har bestilt via plattformene våre, kan behøve å sende oss informasjon om bestillingen din – for eksempel hvis bestillingen din fører til en kundeservicedisputt.
Våre forretningspartnere kan også sende oss informasjon om deg som kan hjelpe oss med å gi deg promotering og annonsering.
Vi kan kombinere noen av disse opplysningene med informasjonen du gir oss direkte.

HVORFOR SAMLER VI IN OG BRUKER DIN PERSONLIGE INFORMASJON?

a. Vi ber om dine personlige opplysninger for å kunne bestille din bakkebaserte transport (og alt annet du trenger for bestillingen din),
b. Vi bruker også de personlige opplysningene for å sikre at du får den beste opplevelsen når du bruker tjenesten vår.
c. Vi bruker dem også for å kontakte deg og informere deg om våre nyeste tilbud og spesialtilbud.
d. For å tilpasse tjenesten vår til dine behov.
e. For å gi svar på dine spørsmål og hjelpe deg med eventuell nødvendig støtte.
Dette er de viktigste grunnene til at vi samler inn dine personlige opplysninger, men det finnes også andre grunner. Vil du vite mer?

HVORDAN VI BRUKER DIN PERSONLIGE INFORMASJON

Vi kan bruke din personlige informasjon på følgende måter:

a. Bestillinger: Vi bruker dine personlige opplysninger for å lage og administrere din bestilling, og for å videreformidle nødvendige detaljer til selskapet som tilbyr din bakkebaserte transport (eller annet produkt eller tjeneste), samt sjåføren som utfører transporten. Dette inkluderer å sende deg kommunikasjon knyttet til din bestilling, som bekreftelser, endringer og påminnelser.

b. Kundeservice: Vi gir deg kundestøtte. Våre kundeserviceteam trenger dine opplysninger slik at de kan hjelpe deg med å lage en bestilling, for eksempel, eller svare på eventuelle spørsmål du måtte ha før, under eller etter bestillingen.

c. Kundeanmeldelser: Vi kan bruke dine kontaktinformasjon for å sende deg en kort spørreundersøkelse om din bestilling. Dette hjelper oss med å forstå og forbedre tjenesten vår og tjenesten våre forretningspartnere tilbyr.

d. Kontofasiliteter: For å gjøre ting enklere, kan du opprette en brukerkonto på våre plattformer. Dette innebærer å gi oss dine personlige opplysninger, og det gir deg muligheten til å gjøre flere nyttige ting. Du kan administrere bestillingene dine eller andre kjøp, dra nytte av spesialtilbud og administrere personlige innstillinger og preferanser. Det gjør det også enklere å foreta fremtidige bestillinger.

e. Salgsfremmende aktiviteter: Vi bruker også dine personlige opplysninger til markedsføringsaktiviteter, som kan inkludere:

i. Kontakte deg per telefon, e-post eller SMS (avhengig av kontaktinformasjonen du gir oss) med våre nyeste nyheter, spesialtilbud, rabatter og oppdateringer, inkludert detaljer om våre produkter og tjenester (og/eller de tilknyttede selskapene våre eller tilknyttede forretningspartnere). Du kan avslutte abonnementet på disse markedsføringskommunikasjonene raskt, enkelt og når som helst – bare klikk på «avslutt abonnement» -lenken i hvilken som helst e-post eller annen kommunikasjon, eller besøk vår Data Subject Request Portal.
ii. Kontakte deg per telefon, e-post eller SMS med informasjon om produkter som du ikke inkluderte i din bestilling.
iii. Showing you relevant offers on our platforms or on third-party websites, including social media sites.
iv. Invitere deg til å delta i promoterte aktiviteter (som henvisningsprogrammer eller konkurranser).

f. Kommunikasjon med deg: Det kan også være andre tidspunkter når vi kontakter deg per telefon, e-post eller SMS. Det kan være flere grunner til dette, inkludert:
i. Svare på og håndtere eventuelle henvendelser du har gjort.
ii. Sende deg en påminnelse per e-post om en bestilling du ikke fullførte, for å se om du trenger hjelp til å gjøre det. Vi ser dette som en nyttig tilleggstjeneste fordi det lar deg fortsette med en bestilling uten å måtte finne bakkebasert transport på nytt eller fylle inn alle bestillingsdetaljer fra bunnen av.
iii. Sende deg en spørreundersøkelse eller invitere deg til å vurdere opplevelsen din.
iv. Sende deg annet materiale knyttet til bestillingen din, som hvordan du kan kontakte oss (eller et annet selskap) hvis du trenger hjelp under bestillingen.
v. Sende deg en oppsummering av tidligere bestillinger.
vi. Sende deg andre administrative meldinger, som kan inkludere tips, sikkerhetsvarsler, selv om du ikke har kommende bestillinger.
g. Markedsundersøkelser: Vi kan be deg om å delta i markedsundersøkelser. Eventuell ekstra personlig informasjon du gir oss som en del av denne undersøkelsen, vil bare bli brukt med ditt samtykke.

h. Svindeloppdagelse og forebygging: For å tilby en trygg og pålitelig tjeneste, bruker vi dine personlige opplysninger for å oppdage og forhindre svindel og andre ulovlige eller uønskede aktiviteter. På samme måte kan vi bruke personlig informasjon til risikovurdering og sikkerhetsformål, noe som kan inkludere verifisering av brukere og bestillinger. Dette kan noen ganger bety at vi må holde visse bestillinger på vent.

i. Forbedring av tjenestene våre: Vi analyserer personlig informasjon for å hjelpe oss med å forbedre funksjonaliteten og kvaliteten på våre nettbaserte tjenester, og forbedre hele brukeropplevelsen. Vi jobber alltid med å gjøre plattformene våre enklere og mer underholdende for deg å bruke.

j. Kundeanmeldelser: Etter din bestilling kan vi invitere deg til å vurdere tjenestene som vi eller våre forretningspartnere har levert. Din anmeldelse vil hjelpe fremtidige kunder med å ta riktig valg, og hjelpe våre forretningspartnere med å forbedre tjenestene de tilbyr. Ved å sende inn en anmeldelse, godtar du at den kan vises, som forklart i våre vilkår og betingelser. Du kan gjøre en anmeldelse anonymt eller bare oppgi fornavnet ditt og landet du befinner deg i.

k. Opptak av samtaler: Vi kan ta opp telefonsamtaler og/eller tillate at andre ansatte hører på dem, for å hjelpe oss med å trene kollegene våre og sørge for at vi kontinuerlig gir en førsteklasses tjeneste. Vi sletter automatisk opptak etter en angitt tid, med mindre vi har en legitim grunn til å ikke gjøre det (hvis vi tror det er bevis for svindel, for eksempel).

l. Juridiske formål: Til slutt, i visse tilfeller, kan vi måtte bruke dine personlige opplysninger for å håndtere og løse juridiske tvister, for regulatoriske undersøkelser, av samsvarsmessige årsaker, eller for å sikre at vi anvender våre vilkår og betingelser nøyaktig.

For å behandle dine personlige opplysninger på denne måten, baserer vi oss på følgende juridiske grunnlag:

Kontraktsutførelse: Vi må bruke dine personlige opplysninger for å oppfylle enhver kontrakt du har inngått med oss. For eksempel, når du bestiller bakkebasert transport, må vi overføre bestillingsdetaljene dine til transportselskapet og sjåføren som utfører transporten, for å sikre at din bakkebaserte transport venter på deg.

Berettigede interesser: Vi kan bruke dine opplysninger for våre «berettigede interesser» (et begrep som gjelder for alt vi mener er en vesentlig del av å utføre virksomheten vår effektivt – samtidig som vi respekterer dine rettigheter og overholder loven). For eksempel å gi deg mest passende innhold på våre plattformer, inkludert våre e-poster og nyhetsbrev; for å forbedre og markedsføre våre produkter og tjenester; og for administrative formål.

Samtykke: Vi kan stole på ditt samtykke til å bruke dine personlige opplysninger i visse situasjoner, for eksempel for direkte markedsføringsformål. Du kan trekke tilbake ditt samtykke når som helst via vår Data Subject Request Portal eller ved å sende en e-post til [email protected], med «Privacy» i emnelinjen.

HVORDAN VI DELER DIN INFORMASJON

Det er flere forskjellige forretningspartnere integrert i tjenestene vi tilbyr, og i visse situasjoner kan vi dele dine personlige opplysninger med dem. I de fleste tilfeller videreformidler vi bare bestillingsdetaljene dine til forretningspartnerne som hjelper oss med å levere den tjenesten du ber om. Vi vil også dele dataene dine med andre tredjeparter, som kan inkludere betalingsbehandlere, annonsepartnere, datterselskaper av OsaBus.no-selskapsfamilien og tilknyttede selskaper til Osa Travel Management B.V., og – i noen tilfeller – myndighetene. Dette er de viktigste grunnene til at vi ville dele dine personlige opplysninger. Vil du vite mer?

HVILKEN TREDJEPART DELER VI DIN PERSONLIGE INFORMASJON MED, OG HVORFOR?

Transporttjenesteleverandører: Transporttjenesteleverandørene som er ansvarlige for å gi deg bakketransport og/eller relaterte produkter og tjenester: For å oppfylle bestillingen din, må vi sende de relevante opplysningene til transporttjenesteleverandørene som leverer bakketransporten og/eller andre relaterte produkter som du har bedt om. Disse opplysningene kan inkludere navn, aldersgruppe, kontaktinformasjon (e-post, adresse og telefonnummer), fødselsdato og fødselssted, flynummer, hente- og avleveringsadresse og eventuelle preferanser du fortalte oss om under bestilling. Hvis det er en tvist om bestillingen din, eller andre typer kundeserviceproblem, kan det hende vi må gi transporttjenesteleverandørene informasjon om bestillingsprosessen samt tvisten som kan oppstå i forbindelse med bestillingen. Dette kan inkludere en kopi av bestillingsbekreftelsen for å bevise at en bestilling faktisk ble foretatt, samt all informasjon relatert til klagen din. Vær oppmerksom på at all informasjon du gir direkte til transporttjenesteleverandørene som leverer din bakketransport og/eller relaterte produkter vil bli lagret og brukt i samsvar med deres egne personvernerklæring(er) og vilkår og betingelser.

Våre forretningspartnere: Vi jobber med forretningspartnere over hele verden. Noen av våre partnere tilbyr eller annonserer for våre tjenester, i tillegg til å hjelpe våre andre forretningspartnere med å tilby og annonsere for sine egne reiserelaterte tjenester. Disse forretningspartnerne kan også inkludere Osa Travel Management B.V. andre prosjekter, som inkluderer OsaBus.com og OsaBus.no og våre søsterselskaper (Amber-Treansfers og OriginalTransfers.com). Dette kan bety at deres tjenester er integrert i våre plattformer. Når du foretar en bestilling på en av våre forretningspartneres plattformer, vil de sende oss noen av personopplysningene du har gitt dem. På samme måte kan vi sende våre forretningspartnere noe av personopplysningene knyttet til bestillingen din. Dette kan for eksempel være for å hjelpe dem med å analysere virksomheten deres, eller for å hjelpe dem med å drive lojalitetsprogrammene deres. Det kan også være slik at de kan sende deg ting som spesialtilbud, men bare hvis du har gitt ditt samtykke til dette. Hvis forretningspartneren tilbyr kundeservice, vil vi sende dem detaljene for bestillingen din som de må gi du den støtten du trenger. I alle disse tilfellene er håndteringen av din personlige informasjon styrt av personvernerklæringene til disse forretningspartnerne. Når du bestiller på en forretningspartners nettsted, vennligst ta deg tid til å lese personvernerklæringen deres for å se hvordan de håndterer din personlige informasjon. Når du kjøper et produkt eller en tjeneste levert av en av våre forretningspartnere, vil vi sende dem personopplysningene de trenger for å gi den. Til slutt kan vi også utveksle informasjon om brukerne våre med forretningspartnere for svindeloppdagelse/forebyggingsformål, men bare så strengt nødvendig.

Osa Travel Management B.V.: Vennligst les her hvordan vi kan dele din personlige informasjon med Osa Travel Management B.V.-søsterselskapene.

Kompetente myndigheter: Vi kan dele dine personlige opplysninger med regjerings- eller etterforskningsmyndigheter hvis vi er pålagt å gjøre det ved lov (eller en hvilken som helst regulering med lovkraft). Dette inkluderer rettskjennelser, stevninger og ordrer som følger av juridiske prosesser og kriminelle etterforskninger. Vi kan også avsløre dine personlige opplysninger hvis det er strengt nødvendig for forebygging, oppdagelse eller straffeforfølgning av svindel og andre kriminelle handlinger. Og vi kan være nødt til å avsløre personlig informasjon til kompetente myndigheter for å beskytte og forsvare våre rettigheter eller eiendommer, eller rettighetene eller eiendommene til våre forretningspartnere.

Tredjeparts tjenesteleverandører: Vi kan bruke tredjeparts tjenesteleverandører til å behandle dine personlige opplysninger på våre vegne og støtte oss i å tilby våre tjenester. For eksempel kan vi bruke dem til å kontakte deg, eller til å sende bestillingsinformasjon på våre vegne til selskapet som leverer tjenesten, eller til å administrere deler av nettstedet vårt, kundesentrene eller markedsaktivitetene våre. Vi kan også bruke tredjeparts tjenesteleverandører for markedsundersøkelser og tjenester for oppdagelse og forebygging av svindel, inkludert tjenester for skjerming mot svindel. Disse tredjepartene er bundet av konfidensialitetsklausuler og har ikke lov til å bruke dine personlige opplysninger til andre formål.

Annonsepartnere: Vi kan dele e-postadressen din og andre personlige opplysninger med tredjeparts annonsepartnere, slik at vi kan sørge for at du ser relevante annonser når vi markedsfører tjenestene våre via tredjeparts forretningspartnere. Vi samarbeider også med tredjeparts annonse nettverk for å markedsføre tjenester på andre plattformer, og med tredjeparts leverandører som hjelper oss med å analysere våre egne data. Alle disse tredjepartene vil være bundet av konfidensialitetsavtaler og vil ikke ha lov til å bruke dine personlige opplysninger til andre formål. For mer informasjon om personlig tilpassede annonser og dine valg, se vår Cookie Statement.

Betalingsbehandlere og andre finansinstitusjoner: Vi samarbeider også med tredjeparts betalingsbehandlere for å ordne betaling eller betalingsgarantier. Hvis du (eller innehaveren av bankkortet som ble brukt til å foreta bestillingen) ber om en tilbakeføring, kan vi måtte dele visse bestillingsdetaljer med betalingsbehandleren og den relevante finansinstitusjonen. Dette kan inkludere en kopi av bestillingsbekreftelsen din eller IP-adressen som ble brukt til å foreta bestillingen. Vi kan også dele informasjon med relevante finansinstitusjoner hvis vi anser det som nødvendig for formål med svindeloppdagelse og forebygging.

HVORDAN BRUKER VI MOBILE ENHETER?
Vi tilbyr gratis apper for en rekke mobile enheter, samt versjoner av vår vanlige nettside som er optimalisert for mobil- og nettbrettnavigering. De samler inn og behandler dine personlige opplysninger på omtrent samme måte som våre andre plattformer gjør, og de lar deg også finne lokalt bakkebasert transport basert på din nåværende posisjon. Vil du vite mer?

HVORDAN BRUKER VI MOBILE ENHETER?
Hvis du godtar det, kan vi sende ‘push’-varsler direkte til din mobile enhet, slik at du ikke går glipp av viktig informasjon om din bestilling. Og hvis du lar oss få tilgang til enhetens plassering eller kontaktinformasjon, kan vi tilby ekstra tjenester hvis du ber om det. Din mobile enhet vil ha instruksjoner om å tillate push-varsler og gi oss tilgang til denne typen data.

For å gi deg en bedre service og mer relevant markedsføring, kan vi bruke noe som kalles ‘kryss-enhetssporing’. Dette betyr bare at vi ser på måten du bruker våre plattformer på mer enn én enhet: vi kan for eksempel kombinere data fra mobiltelefonen din og datamaskinen din hjemme. Dette er noe vi kan eller ikke kan bruke informasjonskapsler for (for mer om informasjonskapsler og lignende teknologier, se vår informasjon om informasjonskapsler).

For å sikre at du finner tilbud som er mer sannsynlig å interessere deg i nyhetsbrevet vårt, ser vi på søkene du gjør og tjenestene du bestiller på flere enheter når du har logget inn på din brukerkonto. Hvis du ikke vil at vi skal gjøre dette, logger du bare ut før du surfer, eller melder deg av nyhetsbrevet vårt.

Kryss-enhetssporing kan også bety at når du bruker en enhet, kan du se personlig tilpassede annonser fra mange forskjellige selskaper, basert på aktivitetene dine på tilknyttede enheter. NAI (Network Advertising Initiative) bør stoppe dette hvis du velger bort NAI adferdsannonseringsprogram (vår informasjon om informasjonskapsler gir deg lenken du trenger, under «Det er ditt valg: Opting in and opting out»). Vær oppmerksom på: Bare å logge ut av brukerkontoen din vil ikke stoppe dette.

HVILKE SIKKERHETSPROSEDYRER SETTER VI PÅ PLASS FOR Å BESKYTTE DIN PERSONLIGE INFORMASJON?

Våre forretningssystemer og prosedyrer sikrer at vi tar alle rimelige skritt for å beskytte din personlige informasjon og beskytte den mot misbruk eller uautorisert tilgang, i samsvar med nederlandsk og europeiske databeskyttelseslover. Vi har også spesifikke sikkerhetsprosedyrer og begrensninger (både tekniske og fysiske) som begrenser tilgang til og bruk av all personlig informasjon vi har. Bare autorisert personell kan få tilgang til personlig informasjon – og de har kun lov til å gjøre det av spesifikke, autoriserte årsaker.

HVORDAN BEHANDLER VI PERSONOPPLYSNINGER OM BARN?

Vi retter ikke tjenestene våre mot barn under 16 år. For barn under 16 år er bruk av noen av tjenestene våre bare tillatt i følge med en forelder eller verge. Vi kan motta informasjon om barn i visse situasjoner, for eksempel som en del av en bestilling eller i forbindelse med en kundeservicedisputt. Hvis det skjer, vil vi bare samle inn og bruke den informasjonen med samtykke fra barnets forelder eller verge. Vi forbeholder oss retten til å slette all informasjon vi kan motta fra et barn under denne alderen eller uten gyldig samtykke fra en forelder eller verge.

HVORDAN KAN DU KONTROLLERE DEN PERSONLIGE INFORMASJONEN DU HAR GITT OSS?

Du har rett til, med visse juridiske unntak, å få tilgang til, korrigere eller slette all personlig informasjon vi har om deg, og til å protestere mot at din personlige informasjon blir behandlet. Du kan bruke vår Data Subject Access Portal for å håndheve noen av disse rettighetene. Hvis du gjør det, vil vi be om ytterligere informasjon for å bekrefte din identitet, for å holde informasjonen din trygg, og vi vil behandle forespørselen din i samsvar med gjeldende nederlandsk personvernlov. Du kan oppdatere eller slette brukerkontoen din når som helst ved å logge inn på nettstedet vårt.

Når du foretar en bestilling eller ber om et tilbud, spør vi om du ønsker å melde deg på for å motta markedsførings-e-poster. Du kan melde deg av når som helst ved å klikke på «avslutt abonnement» i noen av disse markedsføringse-postene, eller ved å oppdatere e-postpreferansene dine i brukerkontoen din.

HVEM ER ANSVARLIG FOR BEHANDLING AV PERSONOPPLYSNINGER PÅ VÅRE PLATTFORMER?

Osa Travel Management B.V. (handelsnavn OsaBus.no) kontrollerer behandlingen av personlig informasjon på sine plattformer. Osa Travel Management B.V. er et privat aksjeselskap med begrenset ansvar, innlemmet i henhold til lovene i Nederland. Hvis du har spørsmål, bekymringer eller kommentarer om våre praksiser eller denne personvernerklæringen, vennligst send en e-post til [email protected] med «Privacy» i emnefeltet, så vil vi komme tilbake til deg så snart som mulig.